Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

søndag den 25. oktober 2015

Kokospanerede kyllingelår


Kokospanerede kyllingelår (2 personer):
2 store kyllingelår
1½ dl kokosmel
1½ tsk. røget paprika
1½ tsk. alm. paprika
1½ tsk. græsk krydderi
Salt og peber
2 æg
4 spsk. mælk

Tag skinnet af lårene.
Pisk æg og mælk sammen i en skål. Vend kokosmel med krydderi i en anden skål.
Kom kyllingelårene i æggeblandingen, og dernæst i kokosmelet. Fordel det godt omkring hele låret.
Kom dem på en bageplade og steg dem i ovnen ved 200 grader varmluft i cirka 35-45 minutter, til de gyldne og sprøde.

Opskriften er herfra

1 kommentar:

  1. Super lækkert med kokospaneret kylling, det har jeg aldrig smagt, men nu skal det bestemt prøves næste gang den står på kylling:-)
    Tak for inspirationen !
    Jeg laver selv lidt mad, kager osv. og ligger op på min blog engang imellem og elsker inspiration på dette felt:-)
    Ønsker dig en god dag.

    SvarSlet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar