Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 20. november 2012

Madplan uge 47

Herhjemme laver vi madplan hver uge. Både for at spare penge, men også for at få tingene til at hænge sammen i en travl hverdag. Det er rart ikke hver dag, at skulle tænke på hvad man nu skal finde på til aftensmad, men at det i forvejen er planlagt. Det sparer også alverdens indkøb i tide og utide.

Madplanen for denne uge indeholder:

Mandag: Minestronesuppe med savoykål, bacon og ris. Dertil nybagte flutes
Tirsdag: Rester fra mandag
Onsdag: Blomkåls- og parmesan mos med savoykål, bacon og champignoner. Hertil stegte æbler
Torsdag: Svensk pølseret
Fredag: Wok med kalkunstrimler
Lørdag: Fyldt svinemørbrad med hasselbagtekartofler og rødkålssalat med granatæble
Søndag: Biksemad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar