Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 28. august 2013

Gulerodstærte med feta



Gulerodstærte med feta:
450 g revne gulerødder
3 revne løg
1,5 spsk. rapsolie
1,5 spsk. sojasauce
1,5 spsk. oregano
150 g fetaost
3 æg
2 dl mælk
1 tsk. revet muskatnød
1,5 tsk. salt

Tærtendejen blev lavet med basis af denne opskrift

Varm olien op i en gryde og svits gullerødder og løg. Lad det simre i 5 minutter. Kom oregano ved og fordel blandingen i tærtebunden.

Mos fetaosten i en skål med en gaffel og rør det samen med æg, mælk, muskatnød og salt. Hæld det over gulerodsblandingen. Kom tærten i ovnen og bag den ved 200 grader i cirka 30 minutter.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar