Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 2. august 2013

Peberfrugt- og perlebygsalat



Peberfrugt- og perlebygsalat:
4 peberfrugter - 2 gule, 1 rød, 1 grøn - skåret i tynde strimler
100 g perlebyg
3 forårsløg, skåret i skiver
10 oliven i skiver
½ dl olivenolie
Saft af ½ citron
Salt og peber

Kog perlebyggen efter anvisning på pakke. Skær peberfrugterne i tynde strimler og forårsløgene i skiver. Bland olivenolie, citronsaft og salt og peber. Bland alle ingredienserne sammen med dressingen, og kom på køl og lad det trække i køleskabet i cirka 1 time .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar