Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

mandag den 24. november 2014

Grønkålssalat med quinoa, granatæble og krydret dressing


Grønkålssalat med quinoa, granatæble og krydret dressing:
3 store håndfulde hakket grønkål
1½ dl quinoa
½ squash, groftrevet
2 gulerødder, groftrevet
Kerner fra 1 granatæble
½ dl ristede græskarkerner

Krydret dressing:
5 spsk. olivenolie
3 spsk. æblecidereddike
1 tsk. flydende honning
2 fed hvidløg, presset
½ tsk. garam masala
½ tsk. karry
½ tsk. stødt spidskommen
Salt og peber

Kog quinoaen. Lad den dryppe af og køle lidt af.
Bland grønkål, squash, gulerod og granatæble. Vend det med den afkølede quinoa i.
Bland alle ingredienserne til dressingen og vend den i salaten sammen med græskarkerner.

Opskriften er fra Miss Muffin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar