Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 26. december 2014

Stegt kylling med timian, løg og peberfrugter


Stegt kylling med timian, løg og peberfrugter (4 pers):
1 broccoli
2 rødløg
2 peberfrugter
Peber
tørret timian
olivenolie
4 tsk. kyllingefileter
200 g ris

Kog risene efter pakkens anvisning.

Krydr kyllingerne med salt, peber og timian, og steg dem i lidt olivenolie.
Skær peberfrugterne i strimler.
Skær løg i fine skiver
Kom løg og peberfrugter ned til kyllingen, når den er brunet af, så de kan blive stegt bløde.
Skær broccoli groft og kog den i få minutter i letsaltet vand.

Anret kylling med peberfrugter og løg, samt ris og broccoli ved siden af.

Opskriften er fra Vi skal spise!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar