Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 2. januar 2013

GO Kur 2013


Har I set GO Kur 2013 -jeg er tilmeldt deres mailliste med Christian Bitz opskrifter - man får derved tilsendt en madplan med opskrifter og indkøbslister.

Du kan gå ind og tilmelde dig HER

Jeg har indtil nu fået tilsendt Bitz's madplan hver fredag -mest for at få inspiration til aftenmaden. Det er også mest derfor jeg har tilmeldt mig denne. Jeg har været en del af FitnessDK's slank hold, og de efterlever Bitz's principper om hvordan tallerkenen skal inddeles (50 % grønt, 25 % kød og 25 % kulhydrat i form af ris, pasta eller kartofler).
Mit generelle problem er at få inspiration især når det gælder madpakker til frokost og diverse mellemmåltider.

Har I nogle gode eksempler på mellemmåltider og madpakker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar