Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 17. oktober 2013

Vietnamesiske forårsruller





Disse er så lækre og utrolig nemme at lave. Det eneste du skal bruge er rispapir og dine yndlings grøntsager. Vi havde også stegt lidt kylling og skåret i strimler. Man kan også bruge rejer.

Af dyppelse brugte vi soya, sød chilisauce og en peanutbutterdip.

Peanutsbutter dip:
1 lille løg
2 fed hvidløg
3 cm frisk ingefær
1 rød chili
1 dl peanutbutter med chili fra Urtekram
Salt

Blend alle ingredienserne i en foodprocessor og smag til med salt. Dippen må gerne være godt stærk, da det passer rigtig godt til rullerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar