Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 21. januar 2014

Farsbrød med peberfrugt, champignon og oliven

Normalt er det ikke noget vi får særlig ofte, men da jeg så opskriften, så det så lækkert ud og ingredienserne var for os meget tiltalende, samt betød at vi kunne få brugt nogle af resterne i grøntsagsskuffen. Og mums! et lækkert farsbrød.

Farsbrød med peberfrugt, champignon og oliven:
500 g hakket svinekød
1 æg
2 små løg
4 fed hvidløg
230 g champignoner
1 rød peberfrugt
20 sorte oliven
1 lille håndfuld persille
2 tsk. salt
Friskkværnet peber

Hak løg og hvidløg. Rengør champignoner og hak dem, peberfrugt og oliven (en blanding mellem grov og fin). Det hele røres sammen og kommes i en smurt form.
Bag farsbrødet ved 180 grader i 50 minutter.

Vores tilbehør til farsbrødet var bagt rødbedesalat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar