Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

mandag den 21. september 2015

Kartoffelsalat med dild og varmrøget laks



Kartoffelsalat med dild og varmrøget laks:
600 g kolde og kogte små kartofler
200 g varmrøget laks
2 forårsløg

Dressing: 
1 dl creme fraiche 5 %
½ spsk. æblecidereddike
1 stor håndfyld hakket dild
Salt og peber

Skær kartoflerne i mundrette bider og skær forårsløg i fine ringe.
Mos laksen groft med en gaffel. Bland det samen med kartofler og forårsløg. 
Bland dressingen sammen og smag til med salg og peber. Vend den i salaten og server. 


Opskriften er herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar