Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 11. juni 2013

Fyldte peberfrugter med tun


Fyldte peberfrugter med tun:
Til 2 personer

1 dl bulgur
2 tomater
1 løg
1 rød chili
30 g sorte oliven uden sten
1 ds. tun i vand
1 spsk. kapers
1 spsk. olivenolie
3 snackpeberfrugter
Parmesanost

Kog bulguren efter anvisningen på emballagen og lad den køle lidt af. Hak løg, chili, oliven og kapers. Dræn tunen og plæk den fra hinanden. Bland bulguren med alle ingredienserne. Rengør peberfrugterne og fyld dem med fyldet og bag dem ved 200 grader i cirka 30 minutter. Drys med parmasanost og bag dem i endnu 10 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar