Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 21. juni 2013

Rødspætte-pakker


Disse pakker blev lavet med; 
Rødspættefileter
Kogte kartofler
Rå gulerødder i tynde stave
Skalotteløg i både
Halve hvidløg
Grønne bønner
Cherrytomater
Purløg
Salt og peber

Læg det hele på en bund af stanniol og pak det godt op omkring fyldet. Kig den cirka 20 minutter i ovnen. Afslut med en lille klat smør.

2 kommentarer:

  1. Hej, har du nogen anvisninger omkring mængden? Evt. til to personer :)

    SvarSlet
  2. Jeg laver dem faktisk bare altid på slum, så det passer med en stanniolspakke, så en decideret mængdeanvisning er nok lidt svær.

    Men jeg brugte 2 små rødspøttefileter (nok omkring 1 alm. størrelse), 2 kartofler i tern, 3-4 tynde gulerodsstave, 1 skalotteløg i både, 5-6 grønne bønner, 3-4 cherrytomater.

    Men ellers brug hvad du har i køleskabet, og lav en stanniolpakke pr. mand, i en mængde som du mener passer til jeres behov.

    SvarSlet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar