Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 1. august 2014

Grov kartoffelmos med tomater og dild


Grov kartoffelmos med tomater og dild: 
500 g nye kartofler
250 g cherrytomater, skåret i både
2 forårsløg, skåret i ringe
1 bdt. dild
1/4 dl olivenolie
Salt og peber

Skrub kartoflerne og kog dem møre i usaltet vand.
Hæld vandet fra, men lad en smule vand blive i gryden.
Tilsæt cherrytomater og forårsløg til kartoflerne med olivenolie, salt og peber og mos det sammen. Varm det hurtigt igennem.
Drys med dild og server med frikadeller.

Opskriften er lavet med inspiration fra MissMuffin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar