Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 20. februar 2013

Cremet broccoli- og kyllingefad

Gårsdagens aftensmad blev lavet med inspiration fra Xenia.


3 kyllingefilet
1 broccoli
250 ml milda 4%
Yoghurt naturel
½ tsk. rød karry pasta (min er fra et asiatisk supermarked og er meget stærk. Der skal må bruges lidt mere hvis det er fra andre mærker)
1 æg
salt

Steg kyllingefileterne så de ikke er helt færdige. Damp broccoli.
Pisk Mild, yogurt, karry pasta og æg.
Læg kylling og broccoli i et ildfastfad og hæld æggeblandingen over.
Sæt fadet i ovnen i 20 minutter ved 200 grader.

Vi fik retten sammen med en rødkålssalat med appelsin og valnødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar