Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 13. februar 2013

Minestrone suppe

Jeg elsker minestrone suppe, da der er en mase fyld og forskellige smagsvarianter. Suppe kan generelt godt blive lidt kedeligt, men denne er rigtig god!



200 g bacon i tern
4 tyrkiske pebre eller 1,5 alm. peberfrugt
5 fed hvidløg
2 porrer
4 gulerødder
2 dåser flåede tomater
1 spsk. basilikum
1 spsk. timian
2 L hønsebouillon
salt
300 g frosne ærter
Pasta af hvilken som helt slags (jeg brugte spaghetti).

Bacon svitses i en gryde. Tilsæt grøntsagerne og svits med. Tilsæt krydderierne, flåede tomater og bouillon. Kog i 10 minutter. Tilsæt spaghetti og kog videre i 5 minutter. Tilsæt til sidst ærterne og kog videre i cirka 2-3 minutter til spaghettien er færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar