Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 24. maj 2013

Fyldte peberfrugter med kylling

Disse fyldte peberfrugter er skønne! De mætter fantastisk, og derfor valgte jeg ikke noget tilbehør udover en ratatouille og en spidskåls-/gulerodstzatziki. For mig blev det en rigtig reste ret, da jeg tilsatte alt det der nu trængte til at blive brugt til kyllingefarsen, heriblandt en meget rynket peberfrugt, som næsten ikke kunne stå selv mere. Men brugt blev den.

Fyldte peberfrugter:
3 peberfrugter skåret i halve

450 g hakket kyllingekød
2 revne gulerødder
1 revet squash
1 peberfrugt i tern
1½ rød chili
2 små rødløg, i tern
salt, peber

Bland alle ingredienserne sammen til farsen og fyld de halve peberfrugter. Giv dem cirka 30-40 minutter i ovnen ved 200 grader.


1 kommentar:

  1. Kære Elisabeth.

    Super fantastisk blog I har, jeg er semivegetar og mar manglet sådan en side som jeres. Jeg har selv lavet en lille blog som hedder semivegetaren, men jeg er ikke så aktiv på den.
    Jeg kan ikke finde de to tilbehør til de fyldte peberfrugter: ratatouille og en spidskåls-/gulerodstzatziki. Det skal jeg nemlig lave i aften:)
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar