Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 29. maj 2013

Tunmousse

En virkelig lækker sommerret, som mætter godt. Opskriften vil fundet her.


Tunmousse:
2 dåser tun i vand
3 blade husblas
3 dl fromage frais
1 tsk. citronsaft
cayennepeber
Salt

Afdryp tunen. Kom den i en skål og findel den med en gaffel. Blødgør husblas i koldt vand i cirka 5 minutter.  Vend fromage frais, citronsaft samt krydderier i tunene. Smag til.
Træk husblassen op af vandet med det vand der hænger ved og smelt det i en skål over vandbad. Afkøl husblassen med lidt af tunblandingen. Vend den afkølede husblas sammen med resten af tunblandingen under omrøring. Stil den i køleskabet i min. 5 timer.

Anret med salat, tomat, agurk, rejer og dressing -eller hvad du ellers lige har lyst til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar