Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 2. maj 2013

Squash-spaghetti og kødsauce


En kødsauce lavet med alt hvad køleskabet og fryseren gemte.
Jeg havde en rest knoldselleri som jeg rev sammen med gulerødder. Dertil blev der tilsat sorte- og black-eyed peas og grøn peberfrugt. Der blev selvfølgelig tilsat de andre basis ting som hakkede tomater og krydderier som salt, peber, basilikum, oregano og chilipulver.

Jeg køber en del grøntsager i Bazar Vest og nogle gange kan jeg være heldig at få en hel kasse med champignoner. Vi kan selvfølgelig ikke nå at spise dem alle sammen, så jeg renser dem, skærer dem i skiver og så i fryseren. Så er det nemt lige at tage op og putte i fx en kødsauce.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar