Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 5. juli 2013

Coleslaw med spidskål og broccoli

En anderledes version af coleslaw. Da jeg så den hos MissMuffin, var jeg nødt til at prøve den. Den er meget mere sommerlig end den originale med hvidkål.

Coleslaw med spidskål og broccoli
½ spidskål
1/2 broccoli
3 store gulerødder
2 spsk. syltede agurker i tern

Dressing:
1 dl yoghurt naturel
1 spsk. mayonaise
½ spsk. sød fransk sennep
1 lille bundt purløg, hakket
Salt og peber

Snit spidskålen fint. Riv broccoli og de skrællede gulerødder på et groft rivejern. Tilsæt de hakkede syltede agurker og purløg.
Rør ingredienserne til dressingen sammen og smag den til med salt og peber.
Bland den sammen med salater og fordel den godt.
Lad den trække i køleskabet - jeg lod den trække cirka 30-45 minutter.
Server!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar