Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

lørdag den 20. juli 2013

Krydrede kikærter - en god lille snack eller som tilbehør i salat


En rigtig lækker ingrediens til salaten eller som en lille snack, og blev fundet hos Louiogbearnaisen.

Krydrede kikærter:
400 g kikærter
4 spsk. olivenolie
2 tsk. paprika
1 tsk. stødt spidskommen
1/4 tsk. stødt chili
Salt

Varm oolien op i en pande og tilsæt krydderierne pånær salten, og lad det brænde en smule af. Tør kikærterne godt med køkkenrulle og kom dem på panden sammen med krydderierne.
Svits dem, mens der røres godt. Skru nu ned til jævn varme og rør jævnligt. Steg dem cirka 10-15 minutter til de blevet lidt sprøde. Krydr dem godt med salt og lad dem afkøle på et stykke bagepapir.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar