Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 2. juli 2013

Fennikelsalat fra Middelhavet

En super lækker og meget sommerlig salat. Opskriften er fra Sæson for god smag, men har lavet mine egne rettelser, så det passer til hvad vi har lyst til, og har i køleskabet. 

Fennikelsalat fra Middelhavet:
2 fennikel
250 g tomater
150 g kogte, grønne bønner
35 g sorte oliven
2 skalotteløg
1 spsk. hindbæreddike
1 spsk. olivenolie
Salt og peber

Fjern i yderste lag af fenniklerne og snit dem på et mandolinjern. Skær tomaterne i mellemstore tern. Bland fennikel, tomat, kogte bønner med oliven, løg, eddike og olivenolie og smag til med salt og peber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar