Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 21. oktober 2014

Pastaret i ovn med gulerødder og squash


Pastaret i ovn:
150 g pastaskruer
6 gulerødder
500 g squash
1 spsk. olivenolie
1 tsk. salt
1 tsk. oregano
Peber
200 g skinkestrimler

4 tomater
1 æg
2½ dl mælk
1 dl fløde
1 dl revet ost

Kog pastaen efter anvisningen på pakken. Kom det i et ildfastfad

Riv gulerødder og squash. 
Varm olivenolien op i en gryde og svits gulerødder og squash heri. Tilsæt salt, oregano og peber. Tilsæt skinkestrimler og kig videre i 5 minutter. 
Kom blandingen henover pastaen. 

Skær tomaterne i skiver og læg den over fyldet. P
Pisk æg, mælk og fløde sammen. Hæld blandingen i fadet. Drys med ost og kom fadet i ovnen i 20-25 minutter ved 200 grader. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar