Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 2. oktober 2014

Squash med bønne- og champignonfyld


Squash med bønne- og champignonfyld:
1 mellemstor squash
1 dåse kidney bønner
1 fed hvidløg
Salt, peber, basilikum
100 g champignon
Olivenolie
50 g bøf mozzarella

Del squashen på langt og skrab indmaden ud.
Blend kidney bønner på en food processor sammen med indbad fra squash, hvidløg, basilikum samt salt og peber.
Champignon hakkes groft, og steges på panden i lidt olivenolie. Krydr med salt og peber. Vend champignonerne i bønnemassen.
Kom squash i et ildfastfad og fyld dem med bønnemassen. Kom bøfmozzarella i strimler ovenpå og bag squash i oven ved 200 grader i 25-30 minutter.


Opskriften er lavet med inspiration fra Anne Naturglad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar