Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 21. november 2013

Madpandekager med rester af rodfrugter


Da vi fik bagte rodfrugter i Römertopfen den anden dag, blev resterne af rodfrugterne brugt til disse lænkre pandekager.
Opskriften blev hentet hos Arla.

Madpandekager
2 æg
3 dl minimælk
50 g grahamsmel
50 g hvedemel
125 g bagte rodfrugter
1/4 tsk. groft salt

Pisk æg og mælk sammen med stavblenderen. Tilsæt grahamsmel og hvedemel og pisk til en jævn blanding. Mos rodfrugterne let sammen og tilsæt dem og giv dem en god omgang med stavblenderen sammen med salt.
Hæld lidt olie på en pande og steg pandekagerne cirka 2 minutter på hver side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar