Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 19. juni 2014

Spidskålssalat med jordbær og edamamebønner


Som nævnt før, at jeg fan af opskrifterne hos Vanløse blues. Så denne er endnu en opskrift, hvor jeg har hentet inspiration derfra.

Spidskålssalat med jordbær og edamamebønner:
1 lille eller ½ stort spidskål
300 g jordbær
200 g edamamebønner
2 spsk. sesamfrø

Dressing:
Saft af 1 lime eller 2 spsk. citronsaft
2 spsk. olivenolie
Salt og peber

Hæld kogende vand over edamamebønnerne og lad den stå et par minutter inden vandet hældes fra.
Snit spidskålet fint. Skær jordbærrene i mindre stykker.
Vend alle ingredienserne sammen med dressingen og drys med sesamfrø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar