Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

søndag den 22. juni 2014

Vitello Tonnato


En skøn ret til tapas eller bare med en grøn salat, hvor man får brugt en rest steg man har tilovers.

Vitello Tonnato:
300-400 g kold kalv- eller oksesteg - vi brugte en rest af en roastbeef vi havde tilovers i fryseren
1 ds. tun i vand
2 spsk. citronsaft
2 spsk. kapers
4 spsk. mayonnaise
1 dl fromage frais eller yoghurt naturel
Salt og peber

Blend tun, mayo, kapers, citronsaft samt salt og peber med en stavblender til en jævn sauce.
Skær kødet i tynde skover og læg det på en tallerken. Kom tunsauce henover og server.



Opskriften er fra den skønne blog Valdemarsro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar