Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 3. september 2014

Blomkålscouscous med porre, hvidløg og nigellafrø




Blomkålscoucous med porre, hvidløg og nigellafrø: 
1 blomkål
1 porre
2 gulerødder
1 bdt. persille
1 håndfuld nigellafrø

Dressing:
4 spsk. olivenolie
2 spsk. æblecider eddike
1 tsk. flydende honning
2 fed hvidløg, knust
Salt og peber

Rengør blomkål og riv det hele groft - er nemmest på en foodprocessor.
Snit porren i meget fine ringe. Hak gulerødder i skiver.
Hak persillen groft.

Rør dressingen sammen, og smag til med salt og peber.
Vend den sammen med grønsagerne, persille og nigellafrø.

Opskriften er tyvstjålet fra Salattøsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar