Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 24. september 2014

Minestrone di verdure



Minestrone di verdure:
1 hakket løg
2 spsk. olivenolie
3 soltørrede tomater i strimler
1.5 l vand
1 bouillonterning
1,5 kg blandede snittede grøntsager (squash, savoykål, porrer, bladselleri, gulerødder, rød peber og kartofler)
1 dåse skyllede hvide bønner
100 g små pasta eller hel hvede
4 kviste timian
2 hakkede bøftomater

Rist løget i olivenolie, tilsæt de soltørrede tomater og ryst yderligere i et par minutter, før vandet hældes ved, samt bouillon, og det hele snurrer i 10 minutter.
Kom grøntsager i suppen og og den i 20-30 minutter. Bland bønner, pasta, timian og tomater i, og lad suppen koge til både grøntsager og pasta er mørt. Smag suppen til med salt og peber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar