Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 9. april 2013

Bøffer med knoldselleripuré og sprøde tern

Ja, det skulle så egentlig have været laksebøffer, men det blev det ikke, da de åbenbart var blevet dårlige, så vi måtte i sidste øjeblik køre ud og finde et alternativ som blev tykstegsbøffer.

Knoldselleripuré:
400 g knoldselleri
400 g kartofler
½ dl mælk
salt

Knoldselleri og kartoflerne skrælles og koges møre. Herefter moses de og røres med mælk og smages til med salt.


Til de sprøde tern, skrælles og skæres en passende mængde knoldselleri i tern, som bliver ristet på en pande til de er næsten møre, men har bid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar