Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 19. april 2013

Varm kartoffelsalat

Uh, jeg elsker varm kartoffelsalat, nok især, fordi det minder om mig om min barndom.

Varm kartoffelsalat:
750 g kogte kolde kartofler, skåret i tern
2 løg i halve ringe
150 g ærter
1 spsk. olie
2 dl mælk

Svits løgene i olien til de bliver bløde. Tilsæt kartofler og svits med. Tilsæt mælken og lad det stille suge til kartoflerne imens de langsomt bliver varme. Tilsæt ærterne og varm igennem til ærterne også er blevet varme.

Vi fik det sammen med frikadeller, som var rørt med chili, spidskommen, koriander, basilikum og rødløg og kogt blomkål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar