Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 17. april 2013

Wok med tun og kokoks

Denne gang er det min kæreste som har været i køkkenet. Han elsker at få lov at lave wok, da han føler han på den måde kan få lov at udfolde sig kreativt.
Skuffen blev tømt og grøntsagerne blev skåret kreativt og på mandolinjern.

Wok med tun og kokos:
Knoldselleri
Bladselleri
Gulerødder
Squash
Tunsteaks i tern
Forårsløg
Rødløg
Frisk kokosnød

Skær det hele ud som det ønskes. Start med at lynsteg tunen og tag den af. Lynsteg grøntsagerne efter hvor lang tid de skal have. Tilsæt tunen og server med frisk revet kokosnød over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar