Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 12. april 2013

Rødbedebøffer

Opskriften blev fundet hos Arla, men lavet lidt om. Jeg bagte dem i ovnen fremfor at stege dem på panden, da jeg på den måde kunne spare fedtstoffet. Jeg synes de er gode på den måde.
5 rødbeder, groftrevet
2 rødløg
2 æg
2 spsk. maizena
Salt
Peber


Blandt alle ingredienserne og form dem til bøffer (husk at presse væden fra) og læg dem på en bageplade med bagepapir. Sæt ovnen på grill og 250 grader. Giv dem så de bliver sprøde ovenpå. Sluk for grillen og skru ned på 200 grader. Giv dem cirka 15-20 minutter.

Vi fik bøfferne sammen med et italiensk fad, som opskriften kommer på i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar