Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 2. april 2013

Risotto med ærter og rejer



Risotto med rejer og ærter
1 finthakket løg
2 fed hvidløg
200 g risottoris
1 dl æblejuice
1 L hønsebouillon
25 g smør
1 dl revet mozzarella
1½ dl ærter
150 g rejer

Svits løg og hvidløg i lidt olie. Tilsæt risene og lad dem svitse med kort (de får en gennemsigtig farve). Tilsæt æblejuice og lad det svinde ind. Tilsæt hønsebouillon til af gangen og lad det svinde ind. Det tager cirka 20 minutter. Tilsæt smør og ost og lad det smelte ved omrøring. Tilsæt ærter og rejer og rør løbende til de er varme. Smag til med salt og peber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar