Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 14. februar 2014

Cookies med marcipan og chokolade


Cookies med marcipan og chokolade:
Cirka 25 stk.

150 g blødt smør
150 g brun farin
175 g sukker
1 tsk. vaniljepulver
1 æg
200 g hvedemel
1 tsk. bagepulver
125 g revet marcipan
150 g chokolade efter eget valg - jeg brugte lys choklade, da jeg havde en rest der havde godt af at blive brugt.

Pisk smør, brun farin, sukker og vaniljepulver til en blød masse. Pisk herefter ægget i.
Rør roligt hvedemel og bagepulver. Tilsæt marcipan og hakket chokolade.
Kom kugler på størrelse med en stor valnød på bagepapir og bag dem ved 200 grader i 14 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar