Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 8. juli 2014

Kylling i fad med kokosmælk, karry og rabarber


Kylling i fad med kokosmælk, karry og rabarber:
2 store kyllingebryster
3 stilke rabarber, skåret i 2 cm tykker skiver
3 dl kokosmælk

Marinade:
1 spsk. karry
Saften fra 1 lime
1 spsk. olivenolie
2 fed hvidløg
Salt og peber

Bland ingredienserne til marinaden i en frysepose. Læg kyllingebrysterne heri og lad dem marinere i køleskabet i omkring 2 timer.

Brun kyllingebrysterne på en pande i lidt olivenolie i cirka 3-4 minutter. Læg de forstegte kyllingebryster i et ovnfast fad sammen med rabarber. Hæld kokosmælk henover og steg kyllingen i 20-25 minutter ved 200 grader.

Opskriften er lavet med inspiration fra Vanløse Blues

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar