Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 16. juli 2014

Nudelsalat i iceberg-skål


Nudelsalat i iceberg-skål (4 pers):
1 iceberg
150 g kogte nudler
2 tsk. olivenolie
400 g skinkekød i tern
Salt og peber
250 g broccoli i buketter
1 snittet rødløg
2 udkernede peberfrugter i strimler
1 dl sursød chilisauce
35 g salte peaunuts
1 bdt. koriander

Pil otte af de store yderste blade af salaten og gem dem til serveringen.

Snit resten af salaten fint og bland de med nudlerne.

Varm olien i en stor pande, dup kødet tørt og steg det under omrøring i 3-4 minutter. Drys med salt og peber. Lad kødet køle af.

Bland alle ingredienserne med den sursøde chilisauce samt koriander.
Anret salaten i icebergblade og drys med peanuts samt ekstra koriander.

Opskriften er lavet med inspiration fra Sæson


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar