Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 17. juli 2014

Spidskålssalat med grønne asparges og ærter


Spidskålssalat med grønne asparges og ærter: 
1 spidskål
1 bdt, grønne asparges
4 dl ærter
1 bakke karse
1 bdt. dild, hakket
4 spsk. olivenolie
2 spsk. hvidvinseddike
1 tsk. honning
2 spsk. mayo
Salt og peer

Snit spidskål i fint.
Skær asparges i 1 cm skrå stykker
Bland spidskål med asparges, ærter, karse og dild.
Pisk olivenolie, eddike, honning, mayo, salt og peber sammen til en dressing. Smag til.
Bland dressingen med salaten, og server.

Opskriften er lavet med inspiration herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar