Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

lørdag den 14. september 2013

Grøn Pad Thai


Jeg elsker Thailand, og jeg elsker thaimad. Da jeg i forvejen længes enormt meget tilbage til Thailand, måtte jeg lave denne, da jeg så den hos Gane & Gaffel.

Grøn Pad Thai:
Nudler - regn med en "rede" per person
1-2 æg per person
Broccoli
Løg
Gul squash
Peberfrugt
Sød chili sauce
Soyasauce
Rød karrypasta

Løg, peberfrugt og squash snittes i grove skiver og steges i en stor wok med olivenolie. Tilsæt karrypasta, soyasauce og chilisauce.
Imens koges nudlerne og lad dem dryppe godt af.
Tilsæt broccoli og giv dem lidt varme inden nudlerne tilsættes. Svits videre ved høj varme.
Skrab det hele over i den ene siden af wokken, og tilsæt æggene som har pisket let sammen, og lad dem blive til en en smule stiv. Inden der bliver for stiv, vendes det sammen med grøntsags- og nudelblandingen. Nu er den klar til at blive serveret, når æggene er stivnet i blandingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar