Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

søndag den 22. september 2013

Madplan uge 39

Madplanen kommer lige lidt tidligere denne gang, da jeg ved jeg ikke når at komme forbi bloggen i morgen.
God søndag!

Mandag: Rester fra søndag
Tirsdag: Asiatiske kyllingefrikadeller med nudelsalat
Onsdag: Tomatsuppe med pasta og ost
Torsdag: Rester fra onsdag
Fredag: Gratinerede tortillas med masser af salsa og grøn salat
Lørdag: Grydestegt roastbeef med ovnbagte kartofler og grøn salat
Søndag: Hjemmelavet pizza med oksekød og skinke. Hertil grøn salat

Da der er kommet et weekendarrangement ind fra siden har jeg desværre været nødt til at flytte fredag-søndag frem til ugen efter, formentlig. Selvom jeg havde glædet mig til en god "dansk" pizza med masser af fyld.

2 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert! Jeg/vi er også begyndt så småt at hoppe på suppevognen. Det er så godt med supper her når det bliver lidt koldere!

    SvarSlet
  2. Suppe er fantastisk når det bliver koldere og mørkt udenfor. Der er noget hyggeligt ved at sidde indenfor med sin suppe, når der er koldt og mørkt :-)

    SvarSlet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar