Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 20. september 2013

Salat med gul squash, avocado og feta



Salat med gul squash, avocado og feta:
1 bakke blandede spæde salater
2 gule squash
Afkølede blancherede sukkerærter
1 moden avocado i tern
Marineret feta i tern - jeg brugte Arla's med hvidløg og persille
Sorte oliven

Dressing:
3 spsk. olivenolie
1 spsk. rød balsamico
1 tsk. sød sennep
1 tsk. brun farin

Steg skiver af squash på en pande i lidt olivenolie og lad den afkøle. Bland med resten af ingredienserne og tilsæt dressingen. Lad den trække i 15 minutter, og server

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar