Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 11. april 2014

Fiskeburger med coleslaw


Fiskeburger med coleslaw: 
250 g torskefilet
3 spsk. cajun spicemix fra Urtekram
2 fuldkornsburgerboller
Salat
Tomat
Agurk

Coleslaw:
Hvidkål, fintsnitter
Gulerødder, groft revet
Dressing:
2 dl fromage frais
2 tsk. dijonsennep
1 spsk. æblecidereddike
1 spsk. sukker
Salt og peber

Vend torskefileterne i krydderblandingen og steg dem på en pande i lidt olivenolie.
Coleslaw:
Bland ingredienserne sammen til dressengen og vend den sammen med hvidkål og gulerødder.

Saml burgeren og servér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar