Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 21. maj 2014

Rød tabbouleh med chilicreme


Rød tabbouleh med chilicreme (4 pers):
500 g tomater
2 peberfrugter (rød og gul)
1 bdt. radiser
1 rødløg
50 g rosiner
1 lille bdt. persille

Chilicreme:
1 rød chili
1 rød peberfrugt
2 fed hvidløg
30 g salte peanuts
½ dl olivenolie

Hak tomaterne fint. Snit peberfrugterne fint. Skær radiser i små tern og hak rødløget fint. Vend tomater med peberfrugt, radiser, løg og rosiner. Hak persillen fint og vend den i salaten.

Flæk chilien, skrab kernene ud. Kom resten af ingredienserne i en blender eller foodprocessor og kør til en pestolignende konsistent.
Vend chilicremen med tabbouleh.



Opskriften er lavet med inspiration fra Sæson

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar