Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 23. maj 2014

Tortellini med lun tomatsalat


Tortellini med lun tomatsalat:
1 pk Pastella tortellini med skinke
500 g tomater
1 lille løg
1 spsk. olivenolie
1 tsk. balsamico glace
1 knsp. sukker
75 g hel parmesan ost

Del tomaterne i kvarte. Hak løget fint. Bland olie, balsamico glace, sukker, salt og peber. Og kom det i en pose. Kom tomater og løg i posen og ryst godt. Hæld det over i et ildfastfad og giv det cirka 20 minutter i ovnen ved 200 grader.
Kog i mellemtiden pastaen. Vend tomatsalaten sammen med pasta og pynt med parmesanflager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar