Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

søndag den 31. marts 2013

Hvidkålssalat med peanuts

Denne opskrift blev fundet hos The Food Club. En hvidkålssalat som var så særlig at jeg var nødt til at prøve den.




Ingredienser:
1 mellem hvidkålshoved strimlet (jeg brugte min food processor)
Peanuts efter ønske
Dressing:
3 fed hvidløg
3 spsk. æbleeddike
3 spsk. ketchup
6-8 spsk. olie
3 spsk. brun farin
salt

Bland ingredienserne til dressingen og hæld det hovedet det snittede hvidkål. Lad den trække i cirka 2 timer inden peanuts bliver blandet i. Så er man sikker på, at nødderne ikke bliver bløde.

4 kommentarer:

  1. Mm og den var mega god:-)

    SvarSlet
  2. Godt du kunne lide den, Tina :-)

    SvarSlet
  3. vildt godt dog brugte jeg æblejuice da jeg ikke lige havde eddiken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig rigtig god, og en meget anderledes måde at bruge hvidkål.
      Tak for tippet :-)

      Slet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar