Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 22. marts 2013

Tunsauce med squash-spaghetti

Opskriften er lavet med inspiration fra Baronessens kogebog.

Tunsauce:
1 løg, finthakket
3 fed hvidløg, finthakket
2 spsk. olivenolie
4 spsk. ketchup
2 ds. tun
1 ds. flåede tomater
1 tsk. chilipulver
4 dl kokosmælk
Salt og peber

Sauter løg, hvidløg og chilipulver. Tilsæt ketchup. Når det hele har fået en rødbrun farve, tilsæt da de flåede tomater og tun. Tilsæt kokosmælk og smag til med salt, peber og ketchup.

Squash-spaghettien blev lavet på mandolin-jernet og overhældt med kogende vand. Træk i 30 sekunder og hæld vandet fra. Server med tunsauce.

Vi fik retten sammen med en råkost af revne gulerødder og rødbede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar