Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 20. marts 2013

Majssuppe med chili

Billedet frembringer ikke just suppens positive kvaliteter, men den var rigtig lækker og anderledes. Opskriften blev fundet hos Arla, men jeg foretog mine egne justeringer. 


Majssuppe med chili:
550 g frosne majs kerner
1 liter grøntsagsbouillon
1 chili
2 løg
4 fed hvidløg
salt og peber
1 spsk. olivenolie

Hak løg, hvidløg og chili og sauter det i olivenolien. Tilsæt halvdelen af majskernerne og sauter dem med kort. Tilsæt grøntsagsbouillon og kog i cirka 10 minutter. Blend suppen og giv den et opkog og smag til med salt og peber. Tilsæt resten af majskernerne og kog videre i 5 minutter. Server.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar