Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 19. marts 2013

Tortillas med squash fyld


Sqaush fyld:
3 squash - revet og presset for væde i et viskestykke
4 spsk. revet parmasan
Skyr
Yoghurt naturel

Bland tingene sammen. Jeg havde en rest skyr og yoghurt naturel, derfor blandede jeg dem sammen.

Vi fyldte tortillaerne med kylling, romainesalat, agurk og squash fyld. Vi fik det sammen med 1/4 avocado og stegte champignoner.

2 kommentarer:

  1. Hvor mange tortillas er der til i den opskrift? Og hvor mange tortillas brød skal man bruge? Der står ikke hvor meget af hver ting. MEGA irriterende. :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi det er lavet lidt på slum. Der er jo forskel på hvordan man ønsker konsistensen og hvor cremet man ønsker den.
      Antallet af brød afhænger også af størrelsen på squash og mængden af skyr og yoghurt. Men passer nok ca. til 4 tortillas.

      Slet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar