Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 5. marts 2013

Rodfrugtrulle med spinat

Søndagens aftenmad var superlækker, men gik alligevel lidt gal. Jeg havde nemlig glemt at presse væden fra de revne rodfrugter, så det gik lidt i smadder. Men det smagte rigtigt godt, trods alt.
Opskriften er lavet med inspiration fra MissMuffin.


Rodfrugtrulle med spinat:
500 g kartofler
3 store gulerødder
2 rødbeder
1 læg
4-5 fed hvidløg
4 æg
2 spsk. hvedemel
100 g spinat
Salt og peber.

Riv rodfrugterne og pres væden fra. Bland det hele med resten af ingredienserne og pres det ud på bagepapir på en bageplade. Bag det i ovnen i 20 minutter. Spred spinaten udover og rul det til en roulade ved hjælp af bagepapiret. Bag rullen i 10 minutter i bagepapiret. Skær rullen ud i passende skiver.

Vi fik det sammen med en tomatsalsa og en marineret kotelet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar