Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 12. marts 2014

Æble-selleri slaw

Endnu en skøn opskrift, hvor der er hentet inspiration fra Vanløse Blues. I skulle prøve at kigge forbi hendes blog, for der er godt nok rigtig meget inspiration at hente til skønne salater.


½ stort knoldselleri - eller et helt lille
2 æbler
Saften fra en lille citron
1 dl fromage fraiche
1 håndfuld hasselnødder, grofthakket
Persille, finthakket
Salt og peber

Skræl selleri og del den ud i passende stykker. Skyl og skær æblerne ud i kvarte og fjern kernehus.
Riv både knoldselleri og æbler groft.
Pres citronsaft udover, så det ikke bliver brunt.
Smag fromage frais til med salt og peber. Hak persille og hasselnødder. Gem lidt nødder til pynt.
Bland alle ingredienserne sammen med dressingen og drys med hakkede hasselnødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar