Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 11. marts 2014

Restemad: Quesadillas


Quesadillas var hvad vi fik ud af resterne af den chili con pollo, der blev lavet dagen før.
De er super nemme at lave, og kræver ikke ret meget - og rigtig meget i Stop Madspild-ånden

Quesadillas:
Rest af hvad du lige har - vi brugte vores rest af chili con pollo
Revet ost
Tortillas

Bred chili con pollo ud på en tortilla. Drys med ost og læg en anden herovenpå. Tryk godt sammen og giv den 20 minutter i ovnen. Læg eventuelt en flad tallerken ovenpå quesadillaen, så det giver et varigt tryk under tilberedningen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar